תערוכה 'עושים גלים'

שישי, 29.07.22, 11:00

רביעי, 08.03.23

תערוכה פעילה

נגיש

לפרטים נוספים:

04-6030800

שתפו

במהלך שנת הלימודים האחרונה יצרו סטודנטיות וסטודנטים בשנה ג׳ במחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצ״ו חיפה סרטוני אנימציה קצרים בהשראת שירים ופזמונים הקשורים לים. עבור רובם זוהי התנסות ראשונה בהפקת סרטוני אנימציה.

אנימציה נוצרת בתהליך עבודה מורכב, הכולל שלבים רבים. כל סרט מתחיל בבחירת רעיון, במחקר ובכתיבת תסריט וממשיך בשלבים של תכנון הסצנות, עיצוב העולם החזותי והדמויות, בחירת הסאונד והמוזיקה – עד לעבודת ההנפשה עצמה. כאשר אנימטור עובד על סרט עליו להיות בונה התפאורה, מלביש הדמויות, שחקן, עורך, תאורן ואיש סאונד. לכן ברוב המקרים הפקת סרט אנימציה דורשת עבודת צוות.

עבודת האנימטור דומה לתנועת גלי הים שנשברים על החוף בקצב משתנה. כל גל מטביע בחול גוון וצורה חדשים כשהוא פוגש את שפת הים, מוחק את קודמו וצובע את החול מחדש. כך גם האנימטור מצייר שלב אחר שלב, לעיתים מתקדם, לעיתים מוחק ומתחיל מחדש, אך תמיד נמצא בתנועה. פריים אחר פריים, גל רודף גל.

בשיתוף פעולה עם המוזיאון הימי הלאומי התגבשה תערוכה המסכמת את תהליך היצירה הארוך של הסטודנטים –  משלב גיבוש הרעיון הראשוני, דרך עיצוב הדמויות ותכנון הסרט ועד לאנימציה עצמה.

עבודות הסטודנטים נוצרו בקורס איור לאנימציה בהנחיית שחר קובר וקורס אנימציה בהנחיית ניר פילוסוף.

יוצרת הסרטון: רעות יפה

 

יוצרת הסרטון: גלינה ביסטריקציה

 

למידע נוסף אנא השאירו פרטים וצוות המוזיאון ייצור עמכם קשר, תודה