"גיבורי על ימיים"

שבת, 11.08.18, 20:00

שבת, 22.02.20

אוצר:

ד"ר פיליפ ווקוסבוביץ

נגיש

לפרטים נוספים:

04-6030800

שתפו


אוצר: ד"ר פיליפ ווקוסבוביץ

 

אמונתו המתמדת של האדם בישויות כל-יכולות הינה תופעה שתועדה רבות מאז ראשית ההיסטוריה הכתובה. בתקופות שונות ניתנו לישויות אלו שמות שונים, צורות שונות, יוחסו להן כוחות שונים, וכן השתנו האזורים הגיאוגרפיים שבהם פעלו ותחומי החיים עליהם היו מופקדות. דבר אחד שנשאר קבוע - היא עצם התופעה.

בתערוכה החדשה והמרתקת "גיבורי-על ימיים" המציעה מסע ימי חד-פעמי שבו תתוודע לשלוש ישויות המופקדות על הימים והאוקיינוסים: האל פוסידון, ניקולאוס הקדוש וגיבור העל המודרני אקווהמן.

במשך למעלה משלושת אלפים שנה מגנות ישויות אלו על מלחים, סוחרים ודייגים, הן מרגיעות את הימים ומאפשרות לאניות, על נוסעיהן ומטענן, להגיע בבטחה למחוז חפצן.

בתערוכה מגוון עשיר של חפצים שלא הוצגו עד כה יחדו: ממצאים ארכיאולוגיים לצד יצירות אמנות מהעת העתיקה, מהרנסנס ומהעת החדשה, איקונות, צעצועים, קומיקסים ועוד.

מרחב אינטראקטיבי לילדים ולמשפחות יזמין את הילדים להצטרף לנבחרת גיבורי העל של המוזיאון הימי! בעמדות יצירה ומשחק נלמד על חשיבותם של גיבורי העל לאנושות, נשאל מיהו גיבור העל של ימינו ומהם האתגרים עימם הוא נדרש להתמודד בכדי להציל את הימים והאוקיינוסים. הילדים יתכננו גיבור-על משלהם, יעצבו אותו בקומיקס, יציגו, ישחקו ויצרו כיד הדימיון.

תערוכת "גיבורי-על ימיים" הינה הזדמנות נפלאה לכל המשפחה להגיע, להינות, ללמוד ולחוות משהו חדש ומרתק מן העבר וההווה של ההיסטוריה הימית.

 

למידע נוסף אנא השאירו פרטים וצוות המוזיאון ייצור עמכם קשר, תודה